Emlékszem, meghaltál

Emlékszem, meghaltál.
Úgy haltál meg, hogy azt mesélték, élsz még.
De én tudtam, hogy megöltelek.
Nem egyszerűen megöltelek,
meg sem születetté tettelek,
kitöröltelek a létezésből.
Minden apró hieroglifával,
amit homokkal súroltam le a gyémántfalról,
egy-egy sejtedet vettem el.

És most, mikor az Emlékezet Piramisáról
az utolsó homokszem is lepereg…

Reklámok

3 responses to “Emlékszem, meghaltál

  1. Tücsi Soulleader

    ..milyen igaz….aminek nincs nyoma…nem is létezett?
    Vagy minden létezik…csak az elme súrol fáradhatatlanul….

    • Egy csomót gondolkodtam már egyébként ezen. Néha mennyire felesleges. Egy csomó ókori nagyról TUDJUK, hogy bosszúból kitörölték a nevét mindenhonnan. Így most azt tudjuk, hogy azon a helyen az a paca X-et jelenti, a másikon meg Y-t. :S 😀

  2. Azt hiszem, sürgősen vissza kell térnem hozzád Angie (olvasni)!!!!
    A kis piros dobozt, amit csináltál, annyira szeretem, hogy mindig szem előtt van. Sok pici szív, belül is, nekem egy nagy szívet jelent, vagyis Téged!

Vélemény, hozzászólás?

